Metkowa Karta
Rabatowa

Program Lojalnościowy

Rób Zakupy

Zbieraj Punkty

Odbieraj gratisy
i rabaty

Aby wziąć udział w Programie Lojalnościowym należy:

1. Odebrać Metkową Kartę Rabatową w Kasie

2. Zbierać Punkty Promocyjne – za każde jednorazowe zakupy za kwotę 30 zł (a także wielokrotność 30zł) wydajemy Punkty (30 zł = 1 pt).

3. Przeznaczyć punkty na rabaty, aby kupować jeszcze taniej w dniach dostawy Nowego Towaru

Regulamin

  1. Poniższy dokument, nazwany dalej „Regulaminem Programu” stanowi wzór zasad, jakim podlega Program Lojalnościowy Metkowej Karty Rabatowej ( nazwany dalej „Programem Lojalnościowym”). Ponadto systematyzuje on sposób przyznawania Punktów Promocyjnych ( „Punkty”) i Gratisów oraz rabatów gotówkowych.

  2. Promocja rozpoczyna się w sklepie Metka 03.01.2015 roku i będzie trwała do odwołania. Sklep Metka zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania promocji. Miesiąc przed odwołaniem informacja taka zostanie zawieszona w sklepie oraz umieszczona na stronie www.metka-sklep.pl.

  3. Za zakupy o wartości minimum 30 zł klient otrzymuje punkty. Zakupy muszą być dokonane jednorazowo (1 paragon) – nie można sumować paragonów. Jeżeli na
    1 paragonie wartość zakupów jest wielokrotnością 30 zł – klient otrzymuje do tej wielokrotności ilość punktów. Punkty można otrzymać wyłącznie za całkowitą wielokrotność kwoty 30zł, kwota poniżej 30 zł nie upoważnia do odbioru punktu.

  4. Punkty wydawane są w sklepie Metka, pracownicy sklepu mają obowiązek wydawania punktów przy każdych zakupach powyżej 30zł. Punkty wykonane są według odpowiedniego projektu i tylko takie punkty są akceptowane.

  5. Punkty powinny być naklejane na kartach rabatowych, które można otrzymać wyłącznie  w sklepie Metka.

  6. Klient  otrzymuje trzy gratisy podczas zbierania punktów. Moment ich wydania zaznaczony został na kartcie rubryką „Gratis nr 1 „ „Gratis nr 2 „ oraz „ Gratis nr 3”.

  7. Gratisem nr 1 jest długopis, nr 2 jest opaska odblaskowa, a gratisem nr 3 jest zakładka do książki z kolorowymi karteczkami typu „memo stick”.

  8. Klient jest uprawniony do odbioru gratisu po oddaniu  karty rabatowej z odpowiednią ilością punktów w kasie, na której zostaje odnotowane odebranie gratisu i oddanie karty klientowi w celu zbierania kolejnych punktów.

  9. Za odpowiednią ilość punktów klient dostaje rabat gotówkowy, który może zrealizować na zakupy wyłącznie w dni przypadające na „Nowy Towar”. Obowiązują dni „Nowego Towaru” w różnych cyklach dostaw jednak rabaty muszą być wykorzystane jednorazowo.

  10. Niewykorzystany w pełni rabat gotówkowy nie zostanie przepisany na kolejne rubryki w karcie oraz nie będzie akceptowany do wykorzystania w dni „Nowego Towaru”.

  11. Rabaty przyznawane są wyłącznie za zebranie odpowiedniej ilości punktów
    w rubrykach poziomych zamieszczonych na kartach. Za 5 punktów klient otrzymuje 10 złotych rabatu, za 10 punktów otrzymuje 30 zł, a za 15 punktów klient otrzymuje 50 zł rabatu.

  12. Jeśli zebrana, po zakupach w danym dniu, naklejka  gwarantuje rabat to może on być wykorzystany dopiero  w następnym dniu.

  13. Rabaty kwotowe nie sumują się – jednorazowo można wykorzystać tylko jeden zebrany rabat w jednym dniu.

  14. Kwoty wydane na zakup chemii nie zostają wliczone w program rabatowy.
  15. Z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym wyłączone są wszelkiego rodzaju podmioty prowadzące działalność gospodarczą.

  16. Sklep Metka zastrzega sobie prawo do nieakceptowania punktów uszkodzonych
    w takim stopniu, że nie można jednoznacznie stwierdzić ich oryginalności.

And you pay taxes on the books you sell both on your personal income tax or business income tax and to resumecvwriter.com the governing agency that collects sales tax.

?
F