Metkowa Karta
Rabatowa

Program Lojalnościowy

Rób Zakupy

Zbieraj Punkty

Odbieraj gratisy
i rabaty

Aby wziąć udział w Programie Lojalnościowym należy:

1. Odebrać Metkową Kartę Rabatową w Kasie

2. Zbierać Punkty Promocyjne – za każde jednorazowe zakupy za kwotę 30 zł (a także wielokrotność 30zł) wydajemy Punkty (30 zł = 1 pt).

3. Przeznaczyć punkty na rabaty, aby kupować jeszcze taniej w dniach dostawy Nowego Towaru

Regulamin

  1. Poniższy dokument, nazwany dalej „Regulaminem Programu” stanowi wzór zasad, jakim podlega Program Lojalnościowy Metkowej Karty Rabatowej ( nazwany dalej „Programem Lojalnościowym”). Ponadto systematyzuje on sposób przyznawania Punktów Promocyjnych ( „Punkty”) i Gratisów oraz rabatów gotówkowych.

  2. Promocja rozpoczyna się w sklepie Metka 03.01.2015 roku i będzie trwała do odwołania. Sklep Metka zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania promocji. Miesiąc przed odwołaniem informacja taka zostanie zawieszona w sklepie oraz umieszczona na stronie www.metka-sklep.pl.

  3. Za zakupy o wartości minimum 30 zł klient otrzymuje punkty. Zakupy muszą być dokonane jednorazowo (1 paragon) – nie można sumować paragonów. Jeżeli na
    1 paragonie wartość zakupów jest wielokrotnością 30 zł – klient otrzymuje do tej wielokrotności ilość punktów. Punkty można otrzymać wyłącznie za całkowitą wielokrotność kwoty 30zł, kwota poniżej 30 zł nie upoważnia do odbioru punktu.

  4. Punkty wydawane są w sklepie Metka, pracownicy sklepu mają obowiązek wydawania punktów przy każdych zakupach powyżej 30zł. Punkty wykonane są według odpowiedniego projektu i tylko takie punkty są akceptowane.

  5. Punkty powinny być naklejane na kartach rabatowych, które można otrzymać wyłącznie  w sklepie Metka.

  6. Klient  otrzymuje trzy gratisy podczas zbierania punktów. Moment ich wydania zaznaczony został na kartcie rubryką „Gratis nr 1 „ „Gratis nr 2 „ oraz „ Gratis nr 3”.

  7. Gratisem nr 1 jest długopis, nr 2 jest opaska odblaskowa, a gratisem nr 3 jest zakładka do książki z kolorowymi karteczkami typu “memo stick”.

  8. Klient jest uprawniony do odbioru gratisu po oddaniu  karty rabatowej z odpowiednią ilością punktów w kasie, na której zostaje odnotowane odebranie gratisu i oddanie karty klientowi w celu zbierania kolejnych punktów.

  9. Za odpowiednią ilość punktów klient dostaje rabat gotówkowy, który może zrealizować na zakupy wyłącznie w dni przypadające na „Nowy Towar”. Obowiązują dni „Nowego Towaru” w różnych cyklach dostaw jednak rabaty muszą być wykorzystane jednorazowo.

  10. Niewykorzystany w pełni rabat gotówkowy nie zostanie przepisany na kolejne rubryki w karcie oraz nie będzie akceptowany do wykorzystania w dni „Nowego Towaru”.

  11. Rabaty przyznawane są wyłącznie za zebranie odpowiedniej ilości punktów
    w rubrykach poziomych zamieszczonych na kartach. Za 5 punktów klient otrzymuje 10 złotych rabatu, za 10 punktów otrzymuje 30 zł, a za 15 punktów klient otrzymuje 50 zł rabatu.

  12. Jeśli zebrana, po zakupach w danym dniu, naklejka  gwarantuje rabat to może on być wykorzystany dopiero  w następnym dniu.

  13. Rabaty kwotowe nie sumują się – jednorazowo można wykorzystać tylko jeden zebrany rabat w jednym dniu.

  14. Kwoty wydane na zakup chemii nie zostają wliczone w program rabatowy.
  15. Z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym wyłączone są wszelkiego rodzaju podmioty prowadzące działalność gospodarczą.

  16. Sklep Metka zastrzega sobie prawo do nieakceptowania punktów uszkodzonych
    w takim stopniu, że nie można jednoznacznie stwierdzić ich oryginalności.

?
F